Kantinecommissie

De kantinecommissie (KC) bestaat uit circa 10 leden. We vergaderen ongeveer 1 keer in de 2 maanden.
De vergaderingen houden we kort en bondig, we bespreken de invulling van de kantinediensten, de inkoop van de kantinevoorraden, de aankleding van de kantine en andere zaken die op dat moment spelen.

De leden van de kantinecommissie hebben als taak het beheer en de exploitatie van de kantine, dit betreft de volgende taken:

·        het inplannen van de kantinediensten gebeurt sinds kort via de KNLTB-app, de KC houdt in de gaten of deze diensten gevuld worden

·        inkoop van de kantinevoorraden

·        aankleding van de kantine

·        schoonmaak van de bar en de keuken

·        wijzigen prijslijsten

·        inwerken van leden die voor het eerst kantinedienst draaien

·        tijdens toernooien en de competitie regelt de KC dat alles goed geregeld is

·        een keer in de 2 maanden het uitvoeren van een weekdienst

Tijdens een weekdienst maak je de bar en keuken schoon en als er een nieuw lid kantinedienst heeft, leg je deze de taken van een kantinedienst uit.
De weekdiensten worden vanaf 01-01-2023 ook in de KNLTB-app gezet.
In jouw weekdienst kun je vragen m.b.t de kantinediensten krijgen.

In de ledenvergadering is besloten dat ieder meerderjarig lid twee keer per jaar een kantinedienst draait,
een kantinedienst kun je zelf inplannen in de KNLTB-app.

Wanneer je competitie speelt wordt elk team een vrijdag of zaterdagavond ingedeeld om deze avond de kantinedienst te draaien.

Uitgebreide instructies over de kantinedienst en de weekdienst vind je in de keuken van de kantine.

Vragen en opmerkingen kun je sturen naar kc@tennisclubhasselt.nl